En dag med Louise

Hej!
Som ni vet så är Joel påväg till mig. Men så fort det kommer lite
snö eller det blir lite kallt ute så klarar ju plötsligt sj:s alla skit
tåg längre inte av åka frammåt.... Helt otroligt. För alla som vill
veta så SUGER SJ TOTALT! Vad jag vill komma fram till är att Joel
skulle ha kommit tio över 6 till mig och få se nu.... Nu är klockan
halv nio om inte jag ser fel..............................................
 
Jaja som tur är så har jag ju Louise. Och vi har iaf hunnit ha kul!
Vi har varit ute i snön och åkt sopsäck haha! Har man ingen pulka
så har man inte, men det går lika bra med sopsäck! fort går de också!





Kul var det iaf :) 
 
Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0