Funäsdalen!

Hej!
Idag har jag Joel och Maggan jobbat stenhårt!
Vi har skottat snö så det bara skriker om de plus att
vi har sprungit upp och ner för en backe i typ 45 min.
Inte dåligt de :)
När jag kommer tillbaka till handbollen kom jag
skjuta som en häst sparkar och ha lår muskler som en ......
ja,, jag vet inte vad haha!
Vi har skottat Joels mormor och morfars hustak eftersom
att det är en meter snö på hustaken! När vi hade skottat
klart så upptäckte vi att vi hade öst ner snö framför ingången
till ena huset haha! Fast man kunde komma in ändå med det var
på håret! Det var lite kul!
Annars har vi busat med sigge också!

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på min älskade
One Tree Hill box!
Godnatt då!

Puss M.A


Kommentarer
Postat av: Louise

hej snyggo hoppas allt är bra där uppe och att ni har mkt snö... haha :D ja vi har ju snö här med hoppas bara inte allt hinner tina bort tills imorgon... saknar dig tjejen hälsa Joel med flera. puss på dig <3

2009-12-27 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0