Funäsdalen! Olycka olycka :(

Hej igen! Nu tänkte jag berätta om denna dagen!
Idag har vi också åkt skidor fast idag åkte vi i Funäsdals backarna
Dagen började bra med några sköna åk sedan åkte vi upp till topp-
stugan för att dricka lite varm shoklad med grädda. mmm vad gott
det var, sen åkte vi lite till och sedan var det dags för lunch!
Jag tog en smaskig hamburgare och en cola! super gott!
Men efter de hände det som absolut inte får hända!

Det var nämligen så att éntren till värmestugan var snooor hal rent ut
sagt! Det var nästan som att gå ut på en nyspolad hockeyrink! Och där
halkade Maggan och tog emot med handleden så den gick av!
Men jag menar Herregud Det är massa snö och det är svin kallt och det
är vinter högsäsong borde man inte kunna se till så att det är inte är en
iskana utanför värmestugan där alla springer in och ut dagarna i ända?
det är väl självklart att man ser till så att det är sandat , saltat , grusat
vad fan som helst????

Ne men det blir kul för dom sen när dom blir stämda HA....HA....!
då kanske dom tänker på de tills nästa gång.

Så från lunch tid och 2-3 timmar framåt spenderades på ett sjukhus......
Men synd tycker jag om Maggis!




Skandal 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0