Jul med mamma o mormor :)

Hej!
I morse fick jag gå upp kvart över åtta för att jag hade träning
klockan 10 haha! Det var faktiskt skönt att träna på morgonen
för då har man det gjort så då har man hela dagen på sig för
annat:)
Dock har det varit en på tok förstressig dag!
Jag skulle hinna med en sväng på stan, packa för fjällen, och
slå in resten av paketen och sedan ordna för julfirandet idag:)
Tillslut tog mitt humör slut så jag la mig o vila istället!

Nu har mitt mammas och mormors julfirande iaf börjat :)
Bi har just ätit vårat egna julbord haha!


Muuums! Om en stund ska vi öppna paketen! :D Kommer att lägga
ut bild på vad jag har fått:)

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0