Lill-julafton 1 och 2

Hej!
Igår firade jag jul med Joel för vi kommer inte ses något mer innan jul.
Av mig fick han en T-shirt och en godispåse som det stod Världens
bästa kille på haha! Efter som att han inte önskade sig något så fick
han de! Av mamma fick han pengar till Turkiet resan och en Mats
Sundin bok :)
Av Joel fick jag One Tree Hill filmen nummer 5!!!! Som jag verkligen hade
önskat mig!! Skit bra!

Vacker bild :S

Idag kom jag till pappa och då gav jag mina paket till Julia, Antonia och
Anna :) Av julia fick jag en jätte fin party topp haha! :)


För övrigt så åkte Joel hem idag :( Jätte tråkigt! Men vi ses ju på
Fredag igen som tur är! Och då ska vi vara med varandra i en hel vecka!

Nu ska jag duscha och sen kolla på Tv !

Puss M.A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0