Luftslottet som sprängdes. Stig Larsson


Hej!
Tänkte berätta lite snabbt vad jag tyckte om filmen igår!
Filmen var självklart riktigt bra! Men jag tyckte faktiskt att det var
ganska seg ett tag men ändå var den bra.. Men antagligen är man så
bortskämd från dom andra två filmerna. Att det blev segt till slut
kan också bero på att man satt jätte oskönt! Byt stolar på bion!
Början på filmen vad jätte bra och spännande! Sen hände det inte
så mycket ett tag, eller jo det gjorde de man inte på samma sätt
som i dom andra filmerna som mamma sa till mig haha! Men hur
som helst, när ni ser filmen förstår ni vad jag menar. Men sen dom
sista 45 minutrarna var grymt spännande och bra!!!!
Har ni inte sett den ? SE DEN!

Mina betyg av alla filmerna

Män som hatar kvinnor får +++++ av mig!

Flickan som lekte med elden får ++++/halv 

Luftslottet som sprängdes får ++++


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0