Mina julklappar på det första julfirandet

Här får ni se lite bilder från min första riktiga julafton för iår !


Kenzas skinnjacka! Hur snygg som helst!!!!!!!  gaaaaaaah!

Träningsväska, tröja från gina, Jeans tights från Vila grymt tuffa, Jogging skor, hör-
lurar och ett skärp!

Stickad tröja från Gina, Locktång (ska bytas), en tomte, en kofta från LaCami, BH,
One Tree Hill box nr fyyyyyraaaa! , tights , 300 kr till funäsdalen, lång tre kvarts tröja
med öppen rygg från LaCami!

Jag är så här långt grymt nöjd med julen och mina julklappar, i morgon väntar
julafton med hela tjocka släkten på pappas sida! Ska bli kul att träffa alla
kusiner, fastrar MM!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0