paradise hotel Peter

Skoldagen slutade bra! När jag och Josephine cyklade hem från skolan
idag så gick det tre killar framför oss. Josephine gjorde något med handen
bakom killarna och först fatta jag inte vad hon gjorde men när hon tagit
bort handen så kollade två av dessa killar bakåt! Och vem var det inte som
gick på don stora gatorna i Mariestads centrum om inte Paradise Hotel Peter!
Mäktigt!

På tal om något annat så på sista lektionen idag pratade vi väldigt mycket om
spöken! När jag kom hem satte jag mig och kollade på TV och jag var jätte
inne i programmet som jag tittade på , vilket var Hanna Montana haha!
Men hur som helst när jag var som mest inne i programmet och det var
spännande och jag satt med nageln i munnen så helt plötsligt slockna allt i
hela lägenheten! Jag trodde det spöka och jag vart så rädd att jag bet av min
egen nagel! Jag ropa på pappa och fråga vad som hände! Då hade hela Mariestad
slocknat! Jag känner på mig att det beror på att vi prata så mycket om spöken!

Puss M.A


 

Franscesca

En annan sak synd att Franscesca åkte ut idag! 
Franscesca är ju en av dom som gör programmet bra!
Ut med Catjapattja i stället. Hon är torr, falsk, och tror hon är bättre än alla andra!
Usch.....
Hoppas den nya killen gör som han blev tillsagd!

Puss M.A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0