tjej som snackar sex på tåget


Sitter nu på tåget påväg till Stockholm! 
Har precis ätit en SVINGOD lussekatt från Tempo! mums!

En sak som jag sitter och stör mig på är att det sitter en brud lite längre
bort i vagnen som sitter och pratar i telefon! Det är helt okej att prata i
telefonen i några minuter i normal ton men det är inte okej att prata jätte högt och
dessutom sitta o prata om sex! Som denna tjej faktiskt gör! Sen har hon
babblat sens jag gick på tåget so m var 10 i 3! Fast ska jag vara ärlig så bytte hon
samtalsämne för en stund sen och då börja hon prata om någon människa
i 20 års åldern som har dejtat en 52 åring med "Ölkagge" som hon sa haha!
Hur egoistisk får man vara?
Stackars den som sittre breve henne!

Ska bli mysigt att komma upp till Joelo det var så längesen! hela 3 veckor!
Halv åtta ska han på Julbord med sitt jobb så då tänkte jag sätta mig och
kolla idol med hans Familj:) om dom nu ska se haha! annars tittar jag själv
haha! Efter de så ska jag kolla på Baksmällan! 
 
Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0