Varför händer allt mig?


Hej!
Nu sitter jag på tåget på väg hem från huvudstaden o Joel. Alltid lika tråkigt
att åka hem och veta att det är skola i morgon! Jag vill verkligen verkligen
inte hem! Men nu är det som de är :(

Idag var det första gången jag skulle klara mig själv på stationen. Det gick
väl bra till en början men sen när det var 5 min kvar innan tåget skulle gå
hör jag i högtalarna att mitt tåg har bytt plattform o att tåget står inne på 
spår elva. Och tror ni jag hitta dit?? Nee. Men jag fick följa strömmen, eller
rättare sagt så sprang jag efter två tjejer/kvinnor. Dom måste trott jag var
knäpp haha! Det är ju bra så typiskt att allt ska hända mig!
 Men nu sitter jag på tåget och är stolt över mig själv att jag klara att 
komma på rätt tåg trots allt kaos! 
 Men mycket kan hända på vägen! haha.

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0