Innan björnes

Igår var det Björnes för vissa:) själv så var jag bara på förfesten
och när dom andra gick till Björnes så gick jag hem :)
Jag tyckte att för festen var trevlig, mycket trevligt folk:)
Haha lite synd var det faktiskt om Linda som fick i stort sätt hela sitt
vardagsrum ner spytt av någon kille som inte riktigt hade koll på hur
mycket han hade druckit.. Uppenbarligen var den en smula för mycket.
Den där jävla lukten är ju hemsk! Ni vet lukten av färsk spya! Fy fan, usch!

När är det Björnes nästa gång? Kan det vara Julstöket? Hur som helst, 
nästa gång SKA jag med!



Lite bilder från förfesten.


Felicia var taggad för kvällen kan man säga ;)

Vitamin Focus mmmmmmm vad gott :D Ronja har problem med
tutten tror jag haha!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0