Förlust

Hej! Hade match mot Höfers i dag... Gick åt helvete om man får uttrycka
sig så. Inget gick som det skulle. Idag tror jag hela laget hade en mindre bra dag.
Alla i laget kan bättre än vad dom presterade idag.. För att inte tala om mig själv!
Herregud vad kass jag var idag! Nog min sämsta match denna säsongen!
Inte ett rätt gjorde jag tror jag. PINSAMT!
Jag tar på mig en hel del klantiga saker idag tjejer!
Sorry...........
 Bara att glömma denna matchen!

 Jag har inte lagt ut någon bild för det fun kar inte?? Är väl nåt fel med
 blogg.se eller nått..

 Jaja nu ska jag lägga mig och prata med min käraste Joel i telefonen.
 Natti Natti!

 Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0