Ge oss längre loov!



Första dagen i skolan efter lovet. Kändes verkligen döö tråkigt att gå upp
i morse! Usch... och ändå hade man sovmorgon...
Visst det var jätte skönt att gå på lov men va fan, det kändes som en helg?
Ge oss längre lov!! 2 veckor är vi iaf värda?!!

Som tur var så var det ingen lång dag idag utan vi sluta 13.55
Är skönt att det inte är överdrivet långt kvar i skolan.. Har ju bara drygt
1,5 år kvar och det är ju ingenting om man jämför med hur många år man
har kämpat! Då kan man lika järna kämpa lite till. Annars är man ganska
korkad om jag får säga vad jag tycker.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska strax gå till bussen som ska
köra mig till Skövde och där är det träning! har inte tränat sen i Tisdags
så det ska bli kul och skönt :)
Träningen slutar 22.00 så kommer nog inte lägga in något om träningen.
Det kommer jag inte orka!

Hörs i morgon!

Puss M.A


Kommentarer
Postat av: julia

vilken fin bild mimsan :D

2009-11-03 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0