Nails & beauty



Igår var jag hos Marie och gjorde om naglarna inför den stora dagen
imorgon!  :) Blev hur snyggt / Coolt / Fint som helst!  
I morgon ska jag nämligen på min pojkväns brors första stora FILM PREMIÄR!
Det är alltså han som har gjort filmen:)
Då måste jag observera att det endast är inbjudna som får komma! Vilket
innebär att det bara kommer bara hans familj och släkt med repektive och
andra regisörer och producenter! Kanske en o annan skådespelare! :D
Ska bli grymt kul.
Tur är det ju då att jag har Marie som kan göra mig så snygg inför sånna här
händelser! :D
Jag lär ju ha snyggast naglar på premiären!


Om ni inte vet vad ni ska köåa till folk i julklapp så varför inte ett presentkort
på Nails & Beauty ? Eller varför inte ett han kit med tvål och handkräm? :)
Perfekt vettja! :D

Nails & Beauty
073 3297782

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0