Ny header by me!


Hej! Blev inte att lägga mig förut för jag gav mig på att försöka ändra
min bloggs utseende haha!
Jag tror jag har suttit med de i över en timme! Är skit trött i ögonen!
Jaja efter allt jobb som jag la ner för att fatta alla konstiga koder så blev
jag rätt nöjd. Ni som känner mig vet att jag borde ha kämpat för att klara
detta! Eftersom att jag inte förstår instuktioner så bra haha!

Amanda har lovat att hjälpa mig och då kommer den bli finfin :)
Men just nu får jag nöja mig med den här!

Vad tycks? Kommentera gärna och säg vad ni tycker:)

Nu ska jag verkligen sova!
Gonatt

Puss M.A


Kommentarer
Postat av: Anonym

den blev fin

2009-11-22 @ 22:44:57
Postat av: Mari

snygg!

2009-11-22 @ 22:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0