Premiären!


(outfiten på premiären)

Hej! Nu ska jag berätta om premiären!'

Det började med att vi kom dit:) Vi gick in och när vi var inne fick
vi bocka av oss på gästlistan! Mäktigt!
När vi kom in var det mingel med skådespelarna i filmen och släkt o vänner!
Man fick goda mackor att tugga på om man ville:)
Sen var det insläpp.
När alla hade satt sig kom Micke in (Joels bror / regisör) och snackade sen
var det dags för filmen!
Något som var roligt som jag inte visste om var att Micke och den andra regisöre
och deras kompis var Huvudrollerna! haha:D Även Joels syster Helena hade en
stor roll i filmen.
Filmen var ganska svår att förstå men det ska berätta lite kort vad den handla
om. Men ska inte säga ör mycket ifall den kommer på tv ;)

Det var tre killar som hade intresset att cykla! Så dom här tre killarna åkte ut
på en ö för att cykla o ta det lugnt. Två av killarna tog med sig deras flickvänner
/ fruar.
På ön hände lite skumma saker som jag inte tänker säga vad:)

Filmen var rolig och läskig!



 

Senare på kvällen gick jag och Joel ut och åt med Tobbe och Sofia på
Fridays. Vi åt god mat dom andra drack lite drinkar och sen hade vi
bara allmänt trevligt:)


Puss M.A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0