Red lips


Hej! har nyss kollat på gårdagens progam av Top Model 12 och Ensam Mamma söker.
Till att börja med så är fortfarande min favorit kvar i Top Model som jag har hållt sen
säsongen började! Allison. Så himla unikt utseende alltså! Och vilka ögon! Jag är så himla
avundsjuk!

I Ensam Mamma söker kan jag inte förstå hur en så snygg morsa som Helena kan välja en
sån sliskig typ som Oscar! Visst det är inte usteendet som betyder men ändå! Dessutom har
han snackat sig igenom hela programmet. Jaja hennes val:)
Det Madelene gjorde var modigt tycker jag! Hon gjorde helt rätt som inte valde någon om
det inte kändes rätt :) Som hon sa så finns det någon för henne också där ute någonstans.
Ulrica valde helt rätt person tycker jag ! Lasse verkar hel mysig! Han skulle jag själv vilja
ha som "låssas pappa" haha!
Nästa år lär vi se min morsa i de där programmet! Då ska hon skaffa sig en VETTIG karl!


 Jag tänkte ta mig en löparrunda om en liten stund! Ska bli tråkigt men skönt efteråt ;)
Mamma har ju tagit min Ipod så jag  har ingen musik att lyssna på eller nått men jag
överlever nog. Måste skynda mig bara innan det blir mörkt för då blir det läskigt!
Fast ändå, man kanske springer snabbare när det mörkt för det känns som o någon
jagar en???
Hmmmm.

Puss M.A


Kommentarer
Postat av: elin

oscar är ju dööö snygg mimmie! :D ja tkr hon valde helt rätt, haha:D

2009-11-09 @ 21:48:41
URL: http://elinlillieborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0