Skadevi!

När jag och Joel kom hem till mariestad i fredags så kom
mina tjej kompisar hem till mig och så kollade vi på Idol.
det var trevligt faktiskt tycker jag :)

Resten av helgen har jag kollat på mitt lag och på mina kusiners
lag när dom har spelat Skadevi cup i helgen! :) Mina kusiner är
grymma handbolls spelare kan jag säga:)

Tyvärr är jag så kallat för "gammal" för att spela Skadevi så jag
fick inte vara med :(
Men stolt kan jag säga att ena laget som vi hade med kom tvåa i
cupen!
Om jag ska vara riktigt ärlig tycker jag vårat lag borde vunnit för dom var
faktiskt bättre än Kärra dom mötte. Tjejerna hade oflyt på slutet..
Så det var synd!


Bra kämpat tjejer!
Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0