Skit rygg


(bild från Mallis på min och pappas resa förra sommaren)

Hej!
Igår på träningen hände en tråkig sak.
Träningen började i gymmet igår. Jag hade tränat i ungefär 25 min
när jag skulle ge mig på en maskin vet inte vad den heter men det
käns nästan som när man ror ni vet. Jag gjorde 2 stycken sen kände
jag att det gjorde ont i ryggen men jag sket i de för ont i rygen kan
man ju få ibland? När jag hade gjort kanske 5 st hugg det till i
ryggen och efter de kunde jag inte böja mig framåt!....
Jag fick massage och sen åkte jag hem. Efter massagen kändes de
faktisk lite bättre i ryggen.
När jag kom hem gick jag och la mig direkt. Jag kunde ligga på mage
och på rygg men inte på något annat sätt sen tog det etttag för mig att
vända mig från rygg till mage och tvärt om...

Inatt sov jag inte bra kan jag säga! Sov nog inte riktigt ordentligt
någon gång med tanke på hur fruktansvärt trött jag var i morse!
Så idag blev det att vara hemma och vila mig och ryggen!
klockan 12 klev jag upp ur sängen.

Pappa kom hem och kollade på ryggen och den är lite svullen på
högra sidan men annars känns det faktiskt bättre!
Hoppas på träning på Torsdag!

Ska ta mig en promenix sen också det ska tydligen vara bra:)

Puss M.A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0