Mot Stockholm

Hej allihopa!
Nu har jag tränat och träningen gick helt okej tyckte jag allt :)
Och nu sitter jag på tåget påväg till min älskling:) Jag har
verkligen något kul att berätta som hände mig nyss på tåget!
Iaf...
Det hela börja med att av någon anledning blir jag alltid
Stressad och uppspelt när jag ska åka tåg och jag är ju en
hyffsat klantig person så vad jag lyckades med var att jag
tittade på min biljett vilken vagn och plats jag hade. Saken
var bara den att jag hade titta på hemrese biljetten.... Så där
sitter jag i vagn 5 på plats 52 när jag upptäcker att det faktiskt
står vagn 3 plats 33! det va bara att börja gå mellan vagnarna
för att hitta min riktiga plats. Pinsamt!
Åååååh sopa!!! tänkte jag till mig själv....

Nu ska jag försöka sova lite.

Natti Natti

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0