Lyckad mässa!


Idag i skolan hade vi mässa med våra övningsföretag. Det
var faktiskt riktigt kul tycker jag! Dock var det jättre varmt
och stressigt, men det var mycket folk och det gillar vi såklart.
Vårat företag heter Kingstone ocean och vi Säljar olika typer
av äventyr och utflykter. Bla.  Jetski, banaboat, dykarutflykter,
båtturer och en partybåt med masssa olika mumsiga drinkar.
Låter ganska bra va? ;)
Bakom oss har ni våran fina monter:)  ( inte världens finaste
bild på oss men..)
Nu är jag iaf hemma! Ska dra iväg på träning lite senare ska bli
kul :) Kvart i tio går tåget mot Stockholm, ska till älsklingen och
mysa:) Blir shopping i morgon också! Jaaaaaa!
Ska köpa två saker! Gå in på min blogg i morgon också vettja så
får ni se vad jag har fyndat för fint :)

Ha en toppen dag du med! För det har jag haft och bättre
kommer den att bli!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0