Nails and beauty



Halloj!
Idag har inte gjort speciellt mycket förutom att slappat och varit
och gjort om mina naglar hos Marie :) blev snyggt som vanligt:)
På bilden ser det ut  som om naglarna bara är rosa men över det
mörkrosa ligger det ett egen-gjort mönster i ljusrosa:)
Jag kommer från och med nu lägga ut bild på varje gång jag har
varit där och gjort om naglarna:)

Blir nu sugna på att göra egna ring till Marie då vettja på

Nails & Beauty
0501-18505 el
073 3297782


Nu är det snart lotto dragning på TV, jag har nämligen spelat!
Hoppas på drömvinsten ;)
Efter de blir det hockey Bois-Sunne
Tjingeling!


Puss M.A


Kommentarer
Postat av: marie

HaHa vad du är sööööt!!! :-)

2009-11-03 @ 14:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0