Vart är mina pengar :(

Idag har jag shoppat lite :) blev en stickad tröja och en top från BikBok
plus ett par skor i går. När jag skulle betala mina pengar fungerade
inte mitt kort även fast jag visste att jag hade pengar. som tur va hade 
jag kontanter på mig och sen fick jag låna lite av Joels mamma som 
var med mig.
När jag gjorde kontoutdrag stod det att jag bara hade 5 kr kvar fast när 
jag i tisdags hade betydligt mycke mer och sen dess har jag inte handlat
något förens i går då jag köpte skorna.. 
Men däremot står det att jag har reserverat belopp för köp på 1745kr!
Och som sagt så har jag inte köpt något, speciellt inte för så mycket
pengar! Så på måndag blir det att gå till banken och ta reda på vart
mina pengar har tagit vägen! Och då ska jag ha mina pengar tillbaka.

Stickad tröja - BikBok 399:-  brun top - 249:- Skor 449 :- Din sko.  Bra köp tycker jag ! jag är hel nöjd!
Stickad tröja bikbok 399:- Skor Din Sko 449:- Top BikBok 249:- 
Riktigt bra köp :) jag är hel nöjd!
 
Puss M.A


Kommentarer
Postat av: Josephine the one and only Legendi

whoooho äntligen köpt dina skor haha ;D

2009-10-26 @ 01:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0