LIKA SOM BLÅBÄR!


        MATTE?                                                          JUSTIN?

HAR ALDRIG SETT PÅ MAKEN TILL LIKARE PERSONER! DET ÄR JU HELT SICK ASSÅ! MAN SKULLE LÄTT KUNNA TRO ATT DOM ÄR TVILLINGAR. ELLER HUR?

HAR IAF SPRUNGIT INTERVALLER IDAG NER TILL EKUDDEN PUH, VAD JOBBIGT DET VAR. SKÖNT VAR DET INTE HELLER FÖR DET BLÅSTE OCH JAG HADE MOTVIND HELA VÄGEN OCH DET BLÅSTE INTE LITE.
NI SITTER JAG OCH KOLLAR HOCKEY! KOM IGEN NU DIF!

IMORGON BLIR DET KÖRKURS SEN KOMMER NI SE MIG I TRAFIKEN HE..HE..HEEEE

PUSS M.A

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips är att du slutar skriva med stora bokstäver, är sjukt jobbigt att läsa. Jag hade iaf läst din blogg oftare om det inte var stora bokstäver.

2010-04-21 @ 20:22:37
Postat av: Anonym

hahahaha alltså !!!

2010-04-21 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0