Jag vill kunna sota

Heeej!
Är hemma från jobbet och skulle egentligen åkt till sjukhuset och kollat upp min hals men det var ingen som kunde åka med mig idag så jag får ta det i morgon istället när Joel inte har någon träning! Jag har iaf väääldigt svullna mandlar och en knöl ut ur halsen och har fruuktansvärt ont i halsen, speciellt när jag sväljer! usch och fy och blä...

Under tiden som jag sitter här och tycker synd om mig själv så har jag kollat på bilder på olika sotningar och jag önskar att jag var en sån som kan göra svinsnygga sotningar.

typ som denna!


as läcker verkligen och jag är så avundsjuk på den människa som har gjort den!

Marcus och Martina var och hälsade på mig idag på Aquaria också, det var jättetrevligt tycker jag. Jag matade lite fiskar och berättade lite om dom och sånt där. Bra övning för mig också :)

PUSS M.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0