Äntligen Lov!



Hej!
Idag har vi haft en lugnt dag i skolan! Fast fredagarna är väldigt roliga tycker jag!
Men nu ska vi inte tänka mer på skolan för nu är lov! LOVLOVLOV! och det behövs
verkigen för jag är så himla trött på skolan!
Min planer för lovet är väl: Säfsen med Louise på Tisdag, åka till mormor på
Torsdag och sedan åka vidare till Joel på Fredagen :) Hos honom får vi se lite hur
länge jag stannar.

Nu ska kila i väg och träna med pappa och ikväll ska jag till mamma och kolla på
Lets dance och äta mat och gott gott:) Pappa ska nämligen ut med sitt jobb så då
passar jag på att åka en sväng till mammsen:)

Puss M.A


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi ses i Säfsen ! =P

2010-02-14 @ 14:57:36
URL: http://kraschbang.blogg.se/
Postat av: mimmieappelgren

Ja, jag hörde de! Kul ju :D

2010-02-14 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0