Avatar



Tjena!
Avatar filmen med 3D var riktigt bra! Gud vad häftigt! Fast jag tyckte
faktiskt att den var lite seg i mitten men i slutet var den ju bäst!
Jag och joel köpte en Hollywood meny som vi smaska på under filmen +gott&blandat.
En hollywood meny består av en stor popcorn och två stora drickor.
Popcornen gick åt men min dricka hann jag inte dricka upp innan jag höll
på att pinka på mig.... men jag lyckades hålla mig hela vägen hem!

Jag måste säga att Melodifestivalen bara blir sämre o sämre för varje år som går.
Förstår inte hur som tänker när dom tar ut låtarna, men visst är det som Joels mamma sa
att dom måst ta ut låtar så att alla olika musikstilar på chansen men det finns faktiskt
gränser. eller?  Rätta mig om jag har fel...

Nu ska vi iaf kolla på den svenska serien Morden!

Skriver inget mer idag så natti natti!
Tjingeling!

Puss M.A

(lägger ni märke till något på bilden som ser lite... vad ska man säga.... uthängd?
Så är det verkligen inte som det ser ut haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0