ELSAS MODE



Har varit nere och ätit men gick ganska snabbt upp och la mig i sängen igen.
La mig och läste lite i min bok ELSAS MODE. Hur bra som helst faktiskt! Med
tanke på att jag inte är personen som läser böcker så kan ni förstå att den är
bra om jag fastnar för de.

Det är en bok skriven av Sofi Fahrman, vad tror ni att boken handlar om då? ;)
ganska självklart att det är mode. Boken handlar om en Modegalen tjej som heter
Elsa. Hon har provat på sitt liv äventyr i N.Y men nu hemma i Sverige igen. Hennes
högsta dröm är att få jobba med mode så en dag får hon en idé! Bloggen blir hennes
inträdesbiljett till modevärlden! så klart är det massa romatik i boken också!
En bok för alla som gillar att läsa om shopping, fest, kärlek, sex, inneställen och
trener!

Mums säger jag bara! Jag har totalt fastnat i boken!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0