Fega killar


(Gammal bild på mig haha!)

Hallå!
Sitter hemma och laddar för match. Tidigare var jag och pappa
och tränade i ishallen. När vi hade tränat i en timme såg vi att
Fabbe och Philip och två andra stod utanför och ville in. Men fega som dom är
så vågade dom inte gå in bara för att jag var där haha! Så jag och pappa slutade.
Det var lika bra att låta dom köra för det behöver dom ;) Kanske inte Fabbe men dom
andra tre var rätt taniga ;) haha. (Kaxig)

Nu ska familjen + jag kolla på Let's Dance och äta gotta. Perfekt laddning inför en lååång
borta match.. Vi möter Brykspöjkera?? Hallå vad är det för namn? Hur som helst så är det
2,5 timme upp i landet matchen är.. Ute i skogen typ?? Great!
Där är det inte lätt att vinna kan jag säga för där uppe är domarna ännu mer mutade
än vad dom var i Höfers....... Suck.

Ha en toppen fredag!

Jag saknar min Joel!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0