Fläck på tröjan....



Nu har jag Sofia och Josephine varit på stan fixat det vi skulle till montern.
Efter att vi hade köpt de vi ksulle så gick vi en runda på stan. Josephine och
Sofia gick in på Café Nya Torget och köpte en chai Latte.. Och hon som gjorde
latten visste nog inte hur man gjorde för latten smakade bara te... Jag vet inte
hur den ska smaka men den skulle tydligen smaka lite mer puffigt haha..

Som ni har sett så köpte jag 3 tya T-shirtar i fredags och jag har hittat en fläck
på Reeplay T-shirten så jag gick in på Back to Denim där jag köpte tröjan och
kollade om det fanns en fläck på dom andra. Det gjorde det givetvis inte så
i morgon ska jag gå tillbaka dit och byta!  Jag bliiir så aaarg!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0