Höfers - skövde hf Torsk....



Hallå!
Kom nyss hem från matchen. Tyvärr så blev det förlust med 31-25 men en
stor del av förlusten beror på domaren! Visst vi tog många onödiga avslut o sådär
men alltså domaren tog priset!  Ni kanske tycker att jag skyller på domarna men
ni skulle vart med! Jösses! Det ar så illa att jag efter matchen var tvungen att fråga
hur mycket han hade fått för att dömma den matchen. Som svar fick jag : DU, Nr 3
passa dig nästa gång för du vi kan rapportera vad du har sagt. jag högg tillbaka med
ah, gör de men vi kan rapportera om era domslut också! Haha där fick han något
att bita dommar ****** ;)

Ne usch nu måst jag sova! Skola imorgon kl åtta.. Blä!
Har även idrottsprov. Inge bra eftersom att jag inte hade tid att plugga idag... Så vi får
hoppas att gårdagens pluggande gav massor!

Natti natti!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0