Hotel utan reception?



Tjenare!
Kom hem från skolan för ett tag sen. Dagen har varit helt okej. Jag har
varit lite hungrig bara eftersom att maten i skolan inte gick att äta:(
Räckte med att kolla på den så tappade man matlusten helt o hållet!
Men som tur var så var det invigning av K5 (tror jag) idag, den nya typ
filmsalen? Då bjöds det på Chips o Cider så tog lite sånt istället ;)
Mycket bra "lunch".

På vägen hem från skolan gick jag och Josephine förbi hotell Viktoria
för Josephine skulle kolla om hon kunde få praktikplats där. Det skulle
hon få men hon skulle fundera lite innan hon sa ja.
Mitt första intryck av det hotellet var väl sådär. Men har ni sett ett hotell
utan fast reception någon gång? Det var första gången för mig som jag såg
det iaf. Jag tycker det verkat lite små konstigt eftersom att det är i receptionen
som kunden får sitt första bemötande och första intryck...Men om det inte finns
någon hur tänker kunden då tro??? Ja den kan man fundera på.

Nu ska jag till mamma en sväng :)

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0