Jag är så nöjd med nya håret!



Hej!
Vaknade vid nio i morse kände mig utvilad så jag steg upp. Efter mig
klev mormor upp och mamma var redan vaken innan mig.
Nu har jag ätit frukost, duschat av mig och sminkat mig. Ska strax göra i ordning
mitt nya snygga hår!

Det roligaste med den svarta slingan är att man kan göra massa coola saker med den!
Jag ska visa er vad jag menar med de! Men inte idag. Kanske i morgon :)
Jag är så nöjd med håret!!

Nu ska vi snart ner till stan också så jag måste skynda mig med håret!

Puss M.A


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh snyggt hår bruden! :)

2010-02-19 @ 14:41:39
Postat av: nordis

jäkligt häftig i håret må jag säga, får nog spara ut o göra likadant.....haha

2010-02-24 @ 20:44:03
Postat av: mimmieappelgren

Haha det tycker jag absolut att du ska göra;) det skulle klä dig utmärkt!

2010-02-25 @ 00:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0