Jag kommer inte heem :(



Tåg + snö = skiiiiiiiiiiiiit!
Imorgon tänkte jag åka hem från Stockholm, tänkte jag åka hem. Som det ser ut
nu så kan jag FET glömma att jag kommerhem i morgon... Igår var nästan alla tåg
mot Skövde inställda.. Idag ser inte direkt bättre ut med tanke på att det har snöat
precis hela dagen... ¨Gick in på Sj:s hemsida
(som inte funkar speciellt bra...Överbelastad?)
för att ta reda på om jag över huvudtaget kommer hem i morgon. Hur som helst så stod
det där att tågen nog skulle börja rulla igen kl 16.00 idag? Men att man kan räkna med enorma
förseningar.... Och att dom har fått order om att ställa in MASSSA tåg.... Och bra tänkte jag
då rullar iaf traffiken om man har tur. Jag ringde mamma och då kom nästa problem, ett nytt
oväder kommer att komma inatt..... Tror ni att fler tåg kommer att ställas in då? svar : JA!
Det innebär att jag kan glömma att åka tåg hem imorgon!  Mitt ända hopp just nu är bussen!
Och den går 2 gånger om dagen från stockholm till göteborg. Och det är den bussen jag måste
ta. Så jag ber till gud att det finns bussplatser till mig sen när jag ska boka! Annars är jag fast här.
Det ända posetiva med detta är att jag får en extra dag/dagar med Joel. Men annars finns
det inget posetivt. Jag har faktiskt träning i morgon och skola på tisdag som jag inte har någon
lust alls att missa :(:(:(:(:(.

Kära goda gud, Gör så att jag kommer hem imorgon och i rätt tid!!!! AMEN.

Jag tror ju inte på gud så nu ska vi testa om gud verkligen finns! Kommer jag hem i tid så finns
gud, kommer jag inte hem så finns absolut INTE gud!


;)

Puss M.A



Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag kommer inte heller hem !

2010-02-21 @ 17:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0