Mariestads egna stjärna!

Ni ska väl kika Melodifestivalen idag? Mariestads egna elgitarr stjärna ska nämligen 
delta med låten Idiot! Längst till höger har ni våran kära Albin Wiljén, även kallad
dolmus-maximalus haha! Varför vill jag inte berätta för hans skull haha :)

Men ni ska väl ringa och rösta??? Det ska jag iaf självklartt göra! Har inte hört låten
men jag tänker ringa och rösta vare sig den är bra eller inte bara för att stötta! Det
tycker jag ni också ska göra!


Melodifestivalen och Eurovision har skrällat förut och kan göra det igen! Titta bara på Lordi??
Vem hade trott att typ 5 monster skulle ta hem hela skiten! Då kan väl några ungdomar
från härliga Mariestad också göra de :) kanske.. :)

Puss M.A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0