Mjukis dag..



Tjenare!
Idag har det inte varit någon pigg dag för min del :(
Somnade mellan två o halv tre i natt. Har ingen aning om
varför men jag var bara pigg och kunde inte ligga still..
Säg att jag somna kvart över två sen skulle jag upp kvart i 7 fyra
så jag fick fyra och en halv timmes sömn! Men jag kom inte upp
kvart i som jag skulle, utan jag gick upp typ fem över sju..
Upp ur sängen ta på sig kläder slänga på sig mascara, äta en
aktivia och sedan pysa ut i den kalla vintermorgonen. usch...
Nu när jag har slutat tänkte jag ta en Powernap och sedan träna med
pappa. Ikväll är det mästarnas mästare och PH final!! Heja Kristoffer
och Jackie! 
 
 Men helst skulle det vara Cimon o Greta :( 


 Puss M.A

 
(funkar ej att ladda upp bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0