Mys med vovven framför film

Kom nyss hem från skolan. Blev mycket prat om våran Gotlandsresa
som vi i turismen har planerat att göra. Dock tycker jag det verkar som
om det bara är jag, Juli, Malin, Sofia och Josephine som verkligen VILL åka...
Men alla kanske engagerar sig mer någon annan dag. Hur som helst så hittade vi
ganska bra saker. 

Nu ska jag lägga mig och mysa med Vovven framför American Pie - The book of love! 
Kollade halva filmen härom dagen och den var skit rolig haha!

Definitivt ett bra film tips! 

Puss M.A 

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Klart vi andra också vill åka. =) kommer bli jätte kul! Gäller bara att tjäna pengar på newbody. :)

2010-02-26 @ 17:20:57
URL: http://miiickaan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0