sitter i en bil gud vad kul!



Hallå hallå!
Just nu sitter jag i Joels bil och väntar på att hans match ska börja. Den börjar kl fyra
så det är ett tag kvar kan man säga. Men jag ska sitta här till typ 20 i fyra, då går jag in
och kollar på slutet av uppvärmningen. Till och börja med ska jag stå själv o kolla 
på matchen, och de som känner mig vet att jag inte gillar det alls.
( töntigt, jag vet) Men efter första periodenkommer Joels mamma som tur är!

På morgonen har vi spelat krigsspel, ett skit roligt spel faktiskt! Fast egentligen tycker jag
att det är helt onödigt att ens göra krigsspel... Men nu när det ändå redan finns massa så
kan man ju spela hihi :)

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0