Somna in i min egna värld



Nu ligger jag i sängen och ska strax somna in till min egna lilla värld :) 
(somna in?... det lät som om jag skulle döö eller något men så är inte fallet som tur är)
På tal om inget så slog jag personligt rekord i spänst träningen idag! Träningen
har gett goda resultat!

Beställde lite nya sommarkläder för snart 4 veckor sen men de har kommit ännu??
vad kan detta  bero på tro? Faktum är att mitt hopp om att kläderna över huvudtaget
kommer att komma börjar liksom att försvinna.. Får väl ringa och kolla.. bara de att
det är beställt från ett annat land så då måste jag snacka engelska...

Hörs i morgon! Natti Natti!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0