Noll disciplin


Noll Disciplin var ju faktiskt riktigt bra tycker jag ? Någon som
håller med? Jag tyckte att dom gjorde jätte bra ifrån sig faktiskt!
Bättre än jag trodde ärligt talat. Synd att det inte räckte hela vägen
till en plats i globen eller andra chansen men dom kom ju  vidare till
andra omgången iaf! konstigt att dom inte gick vidare så som jag och
pappa rösta! Menmen var väl inte tillräckligt många som följde mitt råd
att ringa o rösta.  Nu är det bara att vänta på att låten kommer ut på
Spotify haha! Mariestads killen Albin snyggast av dom i bandet??
Dags att nana kanske, nee inte riktigt ännu måste kika lite på Honey också :)

Hörs i morgon!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0