Det sämsta jag har sett


Hej!
Derbyt mellan Mariestad bois - Skövde Ik var nog den
absolut sämsta hockey matchen jag har sett i hela mitt liv!
Och det är utan tvekan Bois fel!!!
I första perioden, vart fan var backarna????? 4-0 till Skövde
efter 10 min ? 4 mål på 10 min trodde inte jag var möjligt i
ishockey ärlig talat!

Man såg redan efter 2 min att Skövde var tio gånger så
taggade som Bois. För från Bois sida såg det ut som om dom 
gled in på plan och trodde att dom stjärnor. Men kan jag säga
att det är de SISTA dom är.......
 Riktigt riktigt besviken.

Visst man får göra en riktigt dålig match per säsong, men den matchen
ska inte komma när den viktigaste matchen på säsongen spelas. Och
defenitivt inte mot SKÖVDE IK!

Ni borde skämmas!!!!!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0