En dag med Louise


Hej!
Den 7 Januari har spenderats med Louise! Började hos henne och slutade hos mig.
Jag kom till Louise, vi gick och skottade snö hos hennes Farmor (vilket jag är expert
på vid det här laget) och sedan gick vi hem och åt! efter mycket snack om framtiden
så körde Louise mamma hem om hem till mig. Där bakade vi Häxgodis som ni ser!
MMMMMMH vad goda dom blev! Nu sitter jag hemma själv och väntar på att min buss
ska komma och ta mig till Skövde. Där väntar utelöpning....... buuuh vad kallt det lär
bli! Efter de är den inneträning som vanligt. Sen hem och Packa inför min tripp till
Stockholm! LÄNGTAR!

´Hörs sen så får ni höra hur dagens träning gick...... Hoppas på att den går bra annars
går hela jag under haha!

Puss M.A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0