GötaKanal 3 / flygande pepparkaksdeg!


Hej!
Nu har jag varit och sett GötaKanal 3 ! Den var faktiskt bättre än jag trodde!
Efter allt man har hört om den så hade jag inte så höga förväntningar.
Vad jag har hört så skulle den tydligen vara SKIIIT dålig men det tycker jag
verkligen inte. Jag tycker faktiskt att den vad bra!
Som sällskap hade jag Josse! Himla trevligt!

Påväg till bion så hände något mycket knepigt... När vi gick på trotoaren
längs vägen och pratade så skrek josse till lite tyst och jag bah vad är de?
Då hade det kommit något flygandes och landat nästan breve henne haha!
Sedan hörde vi några som skrek något men vi vet inte vad. Så efter bion
gick vi och kollade vad det var för något.. Då var det en halv pepparkaks-
förpackning någon förmodligen hade kastat ut från ett fönster eller något
haha! Rätt kul när vi först trodde att det var en smällare eller en ketchup
flaska och så var det en halv pepparkaksförpackning hahaha!

Natti Natti!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0