Helgen

Hej!
Anledningen till att jag inte skrev i går var att mitt internet
inte fungerade :( Men tänkte börja med lägga ut lite bilder
från middagen i fredags!´







Himla trevlig kväll!

Puss M.A


Sen har vi matchen i går! blev torsk med 25-20 till kungälv!
Det är inte alltid man kan skylla en förlust på en domare men
den här gången kan man faktiskt delvis de! usch....

Puss M.A


Och sen har i dagen! Det började med att jag gick till
Lundis och fikade med Maria och hennes lilla Ida efter de
gick jag hem och kollade resorm med Anna. För det blir inget
USA som det verkar. Menmen att bara komma bort är ju skönt!
Sen hockey som bois förlorade :( Inte alls bra..
Det blir ingen allsvenska i år inte............
Dags att ställa in en viss A*******N i båset igen.. ;)

Nu ligger jag i badet och förbereder mig för morgondagens
Fotografering! :D Ska bli jätte kul och spännande!

Resultatet får ni se så småning om :)

Puss M.A

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0