I Stockholm!


Hej alla goa o glada!
Nu är jag uppe i stockholm igen! Härligt. Igår hände något kul!
Jag och Joel hade bestämt oss för att vi skulle gå o käka på Fridays.
När vi satt där och hade beställt förrätt o sådär.. Kommer Mikaela (Joels
brors tjej) gåendes och får bordet breve oss. Men hon såg oss inte innan
Joel ropade på henne. Då berättade hon att Hon joels bror och Joels gamla
hockey polare Dale och hans tjej också skulle komma o käka haha!
Så där satt vi, Jag och Joel på ena sidan av gången och dom andra på andra
sidan av gången hahaha! Kändes jätte jätte konstigt verkligen haha.
Hade det inte varit för att det var nästan var fullt på restaurangen så hade vi
säkert kunnat få ett bord för sex men... Det var lite svårt igår.
Så tokigt det kan bli ibland!

Idag ska vi iaf äta sushi till lunch och efter de ska vi gå på bio.
Tips på någon bra? Jag och Joel kan nämligen inte komma överens om vilken
film vi ska se haha!

 Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0