klantig...


Godmorgon!
Nu sitter jag hemma och väntar på att bli hämtat sen skjutsad till
Skövde för träning!
Till det klantiga..... Eftersom att pappa är bortrest och mamma jobbar
idag så var det meningen att jag skulle ta bussen till Skövde, och eftersom
att det är röd dag idag så går det nästan inga bussar. Men hur som helst så
gick det ingen buss förens halv 12. Vilket innebär att jag skulle varit i skövde
kvart över, men träningen började 12..
Men jag ringde till tränaren och det var inga problem! Det var bara det att vi
hade kollat på fel tider så det gick ingen förens halv ett!!! Lite panik! Men
mamma löste de så hennes kompis skjutsar mig! HAHA!
 Snacka om klantigt!

Jaja nu kommer taxin snart! Vi hörs!

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0