Ny look



Hej.
Har legat i sängen i stort sätt hela dagen! Var uppe vid 2 och skulle
stoppa i mig något att äta men det gick inge vidare.
Men jag tror att vilningen har gett resultat för nu vid 18 tiden börjar
jag känna mig bättre.

Har gjort om bloggen lite blev rätt nöjd förutom att jag har två sånna
dära  gråa grejer som man kan röra på för att bilden ska flytta sig ni vet.
Går man in på min blogg ser man att jag har en breve mina inlägg och
en längs ut i kanten.... Någon som vet hur jag ska göra för att ta bort det
breve inläggen får gärna kommentera och förklara för jag hitta ingen
lösning!

En annan kul grej är att jag nu mera är modell för Design For Life.
Agenturen heter Swea Models Agency. himla kul!

http://www.sweamodels.com/

Puss M.A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0