Somby - Heid


Hej!
Nu har jag kommit hem från Skövde och matchen! Innan jag skulle
åka till samlingen hade jag helt glömt av tiden! Och det kom jag på
45 min innan samligen var och då hade jag inte packat väskan eller
sagt åt pappa när han skulle hämta så jag fick lite smått panik!

Men nu till matchen! Det blev inte så mycket speltid för mig. Kanske
6 min.. Men det är alltid något! På den tiden hann jag göra mitt första
mål i Div 1 men även släppa ett mål bakåt tyvärr... Det var helt klart
min bästa match i Div1, men samtidigt så är jag inte helt nöjd eftersom
att jag släppte ett bakåt som sagt.
Men vi vann iaf och det är ju huvudsaken! :)

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0