Bad day.



Hallå hallå.
Idag har jag haft fullt upp hela dagen fam tills nu!
På idrotten idag skulle vi gå till Korpen för att köra ett Core pass.
När jag och Josephine var på väg så hörde vi något som rasa bakom oss!
När vi vände oss om så var det en stor istapp som hade lossnat från ett
tak, är inte det ödet om något? Jag menar, hade vi gått typ 30 sek senare
från skolan eller stannat till någonstans på vägen så hade någon utav oss
säkert fått istappen i huvudet!

Direkt efter spanska provet (ingen aning om hur det gick kan jag säga) 
som vi hade sista lektionen idag så var det bara att rusa ut till bilen för att
åka till Skövde och träna! Dock kändes all stress helt onödigt för mig träningen
gick åt helvete rent ut sagt!  Ingen bra dag för mig det här med andra ord.

Nu ska jag borsta håret och lite sånt för jag ahr nyss duschat och sedan är det
bara att placera sig framför Tv:n och kolla på Calleballe i halv åtta hos mig :)

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0