Gårdagens middag







Hej!
Gårdagens middag hemma hos Josefin var super mysig!
Fy bubblan vad vi snackade haha! Från typ halv åtta, åtta satt vi vid bordet och
bara tjöta om precis allt! Vi åt ju också så klart men det blev mycket sagt!
Kul var det iaf!
Kul var det också när Anna skulle lukta på vitlöksbrödet och jag råka smälla till
henne med brödet på näsan och precis efter kom Josefin gåendes på knä på golvet så
jag såg inte henne och så slår jag till henne med vitlöksbrödet i huvudet! hahaha
Jösses så det kan gå!

Hur som helst så är det hur fint vädet som helst och jag tänkte gå ut och gå lite.
Man kan ju inte bara sitta inne när det är hur fint väder som helst! Ska bara hitta någon
att gå ut och gå med :)

När mamma kommer hem ska jag baka sockerkaka! :)

Puss M.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0